Sunday, April 29, 2012

Becca's Story Part 5

Hei yoooww~ what's up??
Sorry because the next part so long guys >.<

---Becca's POV---
    I am still cann't believe. My idol, Dicky, pick me. Oh my god. I think I'm still sleep now. Yeah, I'm sleep now. Sleep. Ku cubit tanganku, sakit. Hufft berarti gak mimpi euy. Ku lirik ke kanan, Dicky masih sibuk menyetir, entahlah mau dia bawa kemana aku, yang jelas kata dia, tempat special.


   And do you know? He's bring me to a beautiful restaurant with very sweet atsmosphere <3 I feel so suprised with what he does. He opened the car door for me and invited me to sit between the fountain and a small stage. A waitres give us a medium steak with special sauce. I cut the meat slowly and try. "Hmmm.. Yummy.." I said to myself with closed eyes. Suddenly I heard someone was singing a beautiful song. I opened my eyes. And I see.. I see Dicky in the stage, he's playing a piano and singing. After singing, he sit down in front of me and eat the steak. He smiled as he chewed. 


---Dicky's POV---
  Becca.. Hmm.. She's so special, tapi sekarang gue masih tahap pengenalan ke dia, takut dia gak suka gue. Ya kalau kata Reza step by step. Hahaha..


  >>>FLASHBACK<<
    "Lia, I like your sister"
    "Hahaha, I know Dicky, so how I can more close with her?"
    "Hmm.. I think today, because tomorrow is saturday and today I want to pick her in her school, but I think if you.."
    "Of course, I can pick her, Lia. Ah I so glad to have you! You are the best Li."
    "Hahaha, iya sama-sama, Dick. Tapi kamu yakin bisa jemput dia?"
    "Yakinlah, emang kenapa?"
    "Gak ada jadwal latihan bareng khem, temen-temen artismu?"
    "Ha? Maksud kamu SM*SH? Gak kok, hari ini latihan malam :)"
    "Ok. Havefun Dick. Don't forget to pick her. NOW.. hehe"
    "Ya, thankyou Lia..."
>>>FLASHBACK END<<<


   Ya, itu adalah percakapan gue dengan Lia beberapa waktu lalu via handphone. Lia memang mengetahui tentang ini sejak awal, bahkan Lia juga yang membantu membuka jalannya. Lia teman bahkan sahabatku, ya dia memang jarang melihat aku dari sisi keeksisanku di media. Dia bahkan gak tau apa-apa tentang SM*SH, padahal SM*SH lagi happening banget. Ya dia gak kurang gaul sih, dia tau SM*SH tapi ya itu karena SM*SH sering jadi bahan di sosial media dan dia gak pernah berniat buat nyari tau tentang SM*SH.


   Back to the restaurant...
   I look Becca so excited with this place. I smile when she's said, 'Waw. This scenery so cool. I like it". I feel happy when she's said that. Alhamdulillah sesuatu banget kalo kata Syahrini. Tempat ini adalah salah satu kenangan kedua orangtua gue disaat mereka masih bersama. Sayang, sekarang mereka jarang kesini, karena mengurus gue dan 2 adik gue, Arinta dan Nisa. Tempat ini adalah tempat dimana papa mama gue dinner pertama kali, makanya gue seneng banget pas tau Becca suka tempat ini disaat kencan pertama kita berdua^^.


   Hari ini adalah TIME TO NARSIS WITH BECCA. Gue dan dia sama-sama gila ekspresi dan foto, kita gak pernah puas buat foto-foto, pasti bakal ketagihan. Abis capek foto-foto, kita berdua melihat hasil fotonya di kamera SLR gue. Hinggaaaa...


    Hinggaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....








    Pengen banget tau???


    Next part guys! follow @BlueRanisa :)

No comments: